duminică, 15 ianuarie 2012

Moieciu de Jos,jud.Brasov- martie 2011.

Din Moieciu de Jos am urcat spre Magura pe potecuta pe care urc eu de obicei.Vedere spre Bucegi .

Potecuta mea preferata.
Spre dealurile din Fundata in plan indepartata,iar in plan apropiat valea cu drumul ce urca spre Magura.



Vedere panoramica spre Moieciu de Jos pana departe spre Leaota
Spre Muntele Leaota



Drumul spre Magura
Aici,acelasi drum ,mai sus.Deja de aici se vede Piatra Craiului








Piatra Mica in dreapta


O gospodarie veche ,tot mai greu de gasit si aici,ca peste tot....


Dealurile intre Moieciu de Jos si Satul Simon ,   si muntii Bucegi

Bucegii,iar in coltul din dreapta sus, locul de trecere spre Leaota
Zoom la Leaota.Am ramas surprinsa de faptul ca e vizibila de aici....

Leaota.





La coborare las drumul si urmez  poteca la stanga,e prima data cand cobor pe aici ,habar n-am unde va iesi,oricum tot in lumea civilizata duce....banuiesc :))

Asta-i potecuta,strajuita de mesteceni tineri pe ambele parti.

Pe partea stanga Magurile Branului ca un dalmatian....

Vedere spre Bran,Postavaru si Piatra Mare




Aici se vede o alta potaca ce urca spre Magurile Branului pe care voi urca peste un un.


Voi ajunge in drumul ce se vede jos in vale.

Postavarul in stanga si un pic din Piatra Mare in dreapta.

Asta a fost plimbarea pe coclauri ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu