duminică, 29 ianuarie 2012

DOLOMITI(Colfosco),sept.2007.

In toamna 2007,in Italia fiind,am plecat cu amicii italieni in Dolomiti,intr-o vacanta de doua saptamani.Am stat in Colfosco la pensiunea Ganna,unde am beneficiat de conditii deosebite,mancare foarte buna , la un pret rezonabil.De aici am vizitat imprejurimile.....
 Colfosco
 Din Colfosco spre Muntele Sella,defapt Grupul Sella,care e defapt un grup de munti.
 O privire de sus de pe Sella spre Colfosco.
 Urcand pe Val di Mezdi pe Sella,fara echipament,aveam niste pantofi Salomon cu niste talpi dure cu care alunecam pe grohotisul fin din poteca....

 O fereastra spre Colfosco.
 Ugo si mai sus un card de capre negre.E prima data cand vad capre negre.
 Muntele din centru ,Sassongher.
 Colfosco si Muntele Sas Ciampac.

Sedinta foto .

 Mirella si Elio la un popas,(pentru ei muntele nu e chiar o pasiune ).....inainte de a ne intoarce la vale ,deoarece sus era o portiune cu gheata si nu mai puteam inainta.
 Cu asta sa tot urci pe munte!  zise Elio....
 Poteca ce duce spre Corvara,in centru un deal cu telegondola unde am urcat in 2009,se numeste Col Alto,de unde se deschid niste panorame foarte frumoase.


 Pensiunea Gana ,in centru.Jos,biserica din Colfosco.

2 comentarii:

  1. o prezentare frumoasa si sugestiva a muntilor Dolomiti; foarte utila la programarea unei excursii ce urmeaza ...
    felicitari pentru poze, pentru curaj, pentru performantele turistice !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur daca blogul meu devine util pasionatilor de munte,de natura in general.Multumesc pentru apreciere.

      Ștergere