duminică, 29 ianuarie 2012

Passo Sella-Canazei-lago di Fedaia-Pasul Fedaia-Malga Ciapella,14.09.2007.

Plecam din Colfosco spre Marmolada.Urcam Pasul Gardena ,soseaua trece pe sub imensul munte Sella avand in fata noastra Sassolungo.Apoi ajungem in Pasul Sella unde oprim.Aici e foarte rece sunt doar 13 grade.Coboram in Canazei unde ne plimbam prin statiune.Plecam mai departe spre Marmolada,oprim pe malul lacului Fedaia,la baza Marmoladei,un lac de o frumusete ireala.Plecam mai departe prin Pasul Fedaia si ajungem la Malga Ciapella ,locul de unde se poate urca pe Marmolada cu telecabina.Voi urca peste 2 ani,adica in 2009.

Sassolungo
Pasul Sella



Marmolada si Canazei.
Marmolada cu al ei ghetar.
Sella
Canazei






Marmolada cu vf.Vernier.

Barajul lacului Fedaia.
























Civetta inspre Aleghe.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...