luni, 30 ianuarie 2012

DOLOMITI(Lago di Fedaia)sept.2007.

 Muntele Porta Vescolo in partea opusa Marmoladei si ref.Marmolada ,vedere de pe dig.
Un grup de motociclisti ce tocmai au sosit .Ador acest sport extrem pe doua roti,iar prezenta lor pe soselele din Italia imi da senzatii neobisnuite, de libertate ,de adrenalina la maxim.
 Marmolada,pare un dinozaur cu escrescentele astea pe spinare.


 M-am urcat un pic pe Porta VESCOVO ,pentru imagini mai ample....


 Civetta ,in centrul imaginii,in departare.


 Suntem deja la coada lacului,aici e un lac mai mic cu apa verde unde de fapt  iesim din Trentino si intram in provincia Veneto coborand prin Pasul Fedaia.

2 comentarii:

  1. Fabuloase locuri! Muntii si lacul de acumulare arata foarte bine. Am in vedere zona si sper sa ajung si eu candva acolo. M-am uitat si pe alte articole, cand voi avea timp voi scrie cateva cuvinte si acolo. Salutari!

    RăspundețiȘtergere