duminică, 29 ianuarie 2012

Colfosco-Pasul Pordoi-Lago Fedaia-Marmolada,10.09.2007

A doua zi in Dolomiti.

Am plecat din Colfosco  prin Corvara,Araba ,am urcat in Pasul Pordoi la baza muntelui Sella de unde se poate urca cu telecabina pe varful Piz Boe.Am coborat in Canazei,apoi am ajuns la lacul Fedaia,de unde am urcat cu funivia Fedaia-Pian Fiacconi pana la refugiulGhiacciaio Marmolada.Eram inbracata subtirel,mi-a fost frig si mi s-a descarcat bateria de la camera foto,asa ca am rams si fara fotografii,mi-a dat Ugo vreo trei poze.
Colfosco

Arabba

Sella

Sella


Passo Pordoi

Gruppo del Catinaccio si Canazei.



Vernier
Lago di Fedaia.
Sassopiatto,Sassolungo si Sella,vedere de pe Marmolada.


Spre Posso Fedaia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...