duminică, 29 ianuarie 2012

DOLOMITI(Passo Gardena)sept.2007.

 In ultima zi de vacanta la Colfosco,m-am desprins de grup,Ugo urca de unul singur pe Sella,Mirella si Elio vroiau sa faca cumparaturi la Corvara,asa ca am profitat de ,,libertatea'' de a urca singura pana in Passo Gardena pe distanta de 10 km pe un traseu paralel cu soseaua.Ajunsa aici am urcat inspre Sella mai intai de unde am facut poze inspre Colfosco,apoi am urcat pe partea opusa inspre Cirr,de unde se vede foarte bine zona Val Gardena,cu Ortisei,Sassolungo si chiar Alpi di Siusi cu inconfundabilul sau pinten Sciliar.
Passo Gardena.
Vedere spre Cirr.
 Passo Gardena ,vedere de sub Sella.
 Drumul ce coboara in Colfosco.
 Muntii ce apar de la stg. la dr. sunt :Ciampac,Sassongher si La Varella.
 Muntele Cirr si Pasul Gardena.
 Sassolungo.
 Pe sub Sella.
 Cateva poze cu Sassolungo.

 Spre Cirr si Ciampac.
 Passo Gardena si Sella vazute de la baza muntelui Cirr.

 Sella si soseaua de la baza lui ce duce in Pasul Sella.
 Val Gardena cu Ortisei si Alpe di Siusi cu pintenul numit Sciliar.



 Vedere  inspre Corvara (Val Badia) iar jos Cirr si Ortisei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu