duminică, 29 ianuarie 2012

Bucegi ( Brana Caraimanului),noiembrie 2010.

 Intoarcerea de la Crucea Eroilor am facut-o pe Brana Caraimanului,un traseu spectaculos care n-a pus probleme deosebite doar intr-un singur loc ,unde era si o cruce postata, semn ca cineva a alunecat si a luat-o la vale.In acest loc se impune fixarea unor lanturi,e foarte periculos.....

 Un constantean in adidasi ce mi s-a alaturat langa Sfinx,vroia sa ajunga la Crucea de pe Caraiman si habar n-avea pe unde.Era tare vorbaret si speriat de abrupt cred ca era pentru prima data pe Caraiman......iar aici era disperat de-a dreptul si am avut si eu emotii pentru el,dar s-a descurcat bine pana la urma.

 Privind in urma poteca la baza muntelui....
 Privind din unghiul acesta ,ametitoare prapastiile de sub traseu iar deasupra peretele la fel de ametitor.

 O pauza pentru fotografii si pentru a admira superbul peisaj.
 Cabana Caraiman.
 Cabana Caraiman.
 Am avut noroc de o vreme excelenta o zi frumoasa,calda de toamna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu