marți, 8 noiembrie 2022

Trovantii(babele)de la ULMET,jud.Buzau,11.09.2022

 De la Naieni am luat-o pe scurtatura spre Ulmet ,adica, din DN 1B Mizil-Buzau am intrat prin Merei-Vernesti ,am iesit in DN10 ,apoi Berca,Magura ,Parscov,Cozieni si Ulmet sat al com.Bozioru.Drum nemodernizat,ploase pe aici,noroc ca s-a oprit ploaia.Am parcat la intrarea in sat ,de aici incepe traseul spre trovanti,traseul un fel de a spune deoarece trebuie sa urcam pe ulita satului in panta sustinuta circa 1 km.Apoi ajungem intr-o poiana de unde se urca pe un traseu amenajat dotat cu trepte si bara de sustinere din lemn.Odata ajunsi pe muchia dealului te copleseste imaginea ireala a acestor minuni ale naturii !De la Ulmet vom pleca spre Nucu si vom campa pe un deal intr-o frumoasa poienita in perimetrul localitatii Gavanele sat al com.Bozioru.















































Am plecat din Ulmet trecand prin Bozioru apoi am umplut bidoanele cu apa de la aceasta fantana din satul Fisici, am urcat in Gavanele pe niste drumuri inguste in panta si am gasit o poiana unde am campat.Cam dificil sa gasesti pe aici un loc de campare ,relieful e foarte accidentat si totul e inchis in gradini,am avut noroc cu aceasta poienita!Dimineata plecam la Nucu.


La GAVANELE pe deal.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...