luni, 7 noiembrie 2022

Closca cu Pui de Aur de la Pietroasele,BUZAU,11.09.2022

 Dimineata,suntem gata de plecare ,ia-o pe Mita de unde..nu-i.De multe ori am patit-o in acest fel cu Mita,pisicuta .Am cautat-o peste tot,prin toate tufele,cateva ore.Am stabilit sa mergem la Pietroasele sa vizitam ce era acolo de vizitat si sa ne intorcem sa campam la noapte iar aici in speranta ca va reveni Mita.Am ajuns la Pietroasele,am urcat la Monumentul Closca cu pui de aur sus pe deal.Am vizitat acest loc,Marius a urcat pe deal la o bisericuta ,eu cu Viorica am coborat pe jos in sat ,ne-am oprit in fata casei sculptorului in piatra Ion Moaca si apoi am cules nuci,Ghita a ramas la masina si deodata o vede pe Mita prin masca, la radiatorul masinii.Mita intrase la motor si asa a venit atatia kilometri .Incredibil!Bucurosi am plecat mai departe spre Nucu.


Acasa la Mesterul pietrar Ion Moaca.










Ne-am oprit sa vedem Castrul Roman dar a fost o mare de dezamagire ce am vazut la fata locului!


In schimb la doi pasi am gasit migdali plini de fructe ceea ce a fost o premiera pentru mine.

Am gasit pisica la motor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...