sâmbătă, 20 octombrie 2018

PIATRA MARE (Valea Chivei-Bolnoc),16.10.2018

O plimbare scurta cu Dan P. si Bogdan C. in Piatra Mare intr-o zi frumoasa de octombrie.Am intrat pe Valea Chivei ,la prima bifurcatie am ales drumul din stanga pe care am mai urcat un pic, apoi tot pe stanga am urcat pe o panta mare la niste stanci .Una din stanci are in dotare o grota ,care candva folosea drept loc de popas dupa amenajarile care se vad aici,dar acum e complet abandonata.Am inspectat grota ,am gasit un liliac si excremente semn ca aici locuieste o colonie de lilieci .Am iesit din grota si am urcat printre cele doua stanci pe un horn ce ne-a scos deasupra lor.Nu era sa trecem mai departe fara sa-i duc pe Dan si Bogdan pe cele doua stanci ,locuri ce ofera privelisti frumoase asupra Pietrei Mari si Postavaru.Apoi am luat la pas muchia salbatica ,lunga ,pana am iesit in traseul marcat ce leaga Pestera de Gheata de Bolnoc.Pana aici am umblat doar pe nemarcate.Eu cunoasteam traseul ,il mai facusem in urma cu un an.Din traseul marcat am coborat pe la cabana Sava  la Dambu Morii.Track-ul realizat de Dan Petrescu postat mai jos!



































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...