sâmbătă, 20 octombrie 2018

Fundata-Moieciu de Jos,14.10.2018

Din Fundata pana in Moieciu de Jos cautam variante de drum,poteca,pentru a evita asfaltul .Vom gasi doua variante de acest gen.Prima pe un drum paralele cu DN73 dar destul de scurta ,intram iar pe DN73 apoi gasim alta varianta tot pe partea dreapta ,vom cobori in vale pe care vom ajunge in satul Cheia langa Cheile Gradistei.De aici nu mai avem alta varianta pana in Moieciu de Jos decat ingustul drum asfaltat si destul de circulat in aceasta zi de duminica.A fost cel mai dificil segment parcurs!















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...