sâmbătă, 6 decembrie 2014

Sacele (Cernatu)-Poiana Angelescu-vf.Highis,15 martie 2014.

Intr-o zi superba de primavara ,am ales sa urc din Sacele spre niste varfuri din prelungirea masivului Piatra Mare unde am   ajuns urcand din Cernatu in Poiana Angelescu, apoi printr-o alta poiana si o frumoasa padure de pini am ajuns la baza vf.Highis,apoi pe culmea de unde am putut admira peisajele din Valea Garcinului,Muchia Carbunarilor si vf.Tilfa.
 Biserica din Cernatu.
 Poteca prin padurea de pini ce duce in Poiana Angelescu.
 Poiana Angelescu.




 Urcand spre vf.Highis.


 Loc de popas pe o frumoasa culme la margine de pini.

 Spre Valea Morii.

 Vedere spre Brasov si Tampa.
 Vedere spre Brasov si Sacele.
 Valea Morii si Valea Turchesului.
 Sub vf.Highis.
 Drum pe sub vf.Highis spre culme.

 Vf.Highis.


 Valea Garcinului.
 Muchia Carbunarilor si vf.Tilfa.
 Drum ce leaga Valea Garcinului de Valea Morii.


 M-am intors inapoi pana aici pe acelasi drum ,iar de aici am coborat pe alta varianta ,pe o culme cu pini si o poiana pe partea stanga.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu