vineri, 26 decembrie 2014

Magurile Branului(Predelut)8 iunie 2014.

Am ajuns intr-o poienita in satul Predelut apartinator Branului,sub Magurile Branului,unde am lasat masinile.Ne-am echipat si am plecat pe carari necunoscute inspre culmile Magurii.Urcam pe prima culme unde dam de un drum forestier.Imediat iesim intr-o poienita mica cu o casa.Urcam apoi iar pe culme pe drum.Daca tineam drumul in continuare urcand tot pe culme era foarte bine,am fi ajuns usor sub vf.Magura Mare, asa cum intuiam eu..Dar,la indemnul lui Deni care are obiceiul de a explora trasee noi,nemarcate ,coboram din culme pe un valcel cu iarba pe care urcam o portiune apoi deviem spre dreapta unde urcam pieptis pe o panta mare plina de tufe si urzici.Asta a fost portiunea cea mai dificila,era si foarte cald si efortul depus pe panta aceea fara poteca plina de vegetatie de nu ne vedeam unii cu altii...intr-un sfarsit ajungem iar pe culmea cu drumul  pe care-l parasisem initial pentru a ne lupta cu ,,jungla''de mai jos.Urcam in continuare apoi ajunsi sub vf.Magura Mare ,urmam poteca de data asta cu marcaj si iesim in culme intre cele doua varfuri,Magura Mare si Galbinarea.Aici ,mai jos ,am marcat traseul parcurs.
 Locul unde lasam masinile si de unde vom pleca.Parintii lui Deni vor ramane aici la masini,vor face plimbari in zona iar spre seara focul pentru gratar.
 Urcand pe drum forestier.
 Poienita cu case.

 Intram pe un valcel.



 Peretele vf.Magura Mare.
 Prin ,,jungla'' de sub Magura Mare.

 Urcand iarasi spre culme.
 Am ajuns in drumul forestier pe culme.

 O frumoasa panorama spre Zarnesti si Tohanu Nou,pana spre Postavaru.
 Aici,suntem pe traseu marcat sub vf.Magura Mare pe care vom iesi sus in culme.
 Vedere spre Zarnesti.
 Vedere spre Fundata.


 Vf.Galbinarea 1320 m si Piatra Mica in departare.


 Vf.Magura Mare 1375m.



 Spre Zarnesti si Magura Codlei.
 Plecam in sir indian spre vf.Galbinarea.


 Traseul strabate o padure pe sub varful Galbinarea si iesim de partea cealalta a varfului.
 Partea abrupta a vf.Galbinarea.
 Spre Moieciu de Jos.
 Spre Piatra Craiului.

 Coboram spre Zarnesti.

 Prin padure ne intalnim cu o turma de mioare,care urca de doua ori pe zi si tot de atatea ori coboara  din culmea unde pasc la stana din vale .
 Poiana de jos cu stana,sub vf.Galbinarea.


 Langa Zarnesti.

 Piatra Mica si Hora de brazi.
 Aici strabatem padurea pe un drum forestier ce ne duce in locul unde am lasat masinile.
 La intorcere spre Brasov in apropiere de Rasnov intram intr-un lan de maci salbatici,care in razele asfintitului de soare arata fantastic.

 Bucegii in asfintit ,iar jos Rasnovul si Postavarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu