vineri, 26 decembrie 2014

Pe Magurile Branului din Predelut,8 iunie 2014.

Am ajuns intr-o poienita in satul Predelut apartinator Branului,sub Magurile Branului,unde am lasat masinile.Ne-am echipat si am plecat pe carari necunoscute inspre culmile Magurii.Urcam pe prima culme unde dam de un drum forestier.Imediat iesim intr-o poienita mica cu o casa.Urcam apoi iar pe culme pe drum.Daca tineam drumul in continuare urcand tot pe culme era foarte bine,am fi ajuns usor sub vf.Magura Mare, asa cum intuiam eu..Dar,la indemnul lui Deni care are obiceiul de a explora trasee noi,nemarcate ,coboram din culme pe un valcel cu iarba pe care urcam o portiune apoi deviem spre dreapta unde urcam pieptis pe o panta mare plina de tufe si urzici.Asta a fost portiunea cea mai dificila,era si foarte cald si efortul depus pe panta aceea fara poteca plina de vegetatie de nu ne vedeam unii cu altii...intr-un sfarsit ajungem iar pe culmea cu drumul  pe care-l parasisem initial pentru a ne lupta cu jungla de mai jos.Urcam in continuare, apoi ajunsi sub vf.Magura Mare ,urmam poteca de data asta cu marcaj si iesim in culme intre cele doua varfuri, Magura Mare si Galbinarea.Aici ,mai jos ,am marcat traseul parcurs.















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...