duminică, 21 decembrie 2014

In Ciucas pe nemarcate,16 iunie 2013.

Am asteptat indelung schimbarea vremii in bine de a urca in Ciucas pentru a gasi smirdarul in floare.Dar n-a fost sa fie nici de data asta.Nu am reusit sa ajung la locurile cu smirdar in floare de la Muntele Rosu.De data asta nu am urmat traseul marcat la urcare.Din poiana de pe Culmea Bratocei am urcat pe o  poteca prin padure pe partea dreapta ,poteca facuta de turmele de oi ,care ne-a scos la golul alpin.De aici am urcat pe curba de nivel apoi am ajuns  intr-o vale pe care am traversat-o si am urcat pe o alta culme deasupra Vaii Berii.Aici am traversat o portiune inclinata pe curba de nivel care a fost foarte dificila ,am ajuns pe un alt varf .Aici se deschide o frumoasa panorama fiind un punct inalt apoi pe o muchie urcam pe alt varf si apoi intram in clasicul traseu de pe Culmea Bratocea care ni s-a parut autostrada acum.Tot traseul cu exceptia celui din padure a fost prin afinis si iarba inalta fara poteca.Am ajuns pana la Goliat de unde am coborat pe clasicul traseu de pe Culmea Bratocei.In urma acestei ture m-am ales cu dureri la nivelul talpilor,ce vor persista multa vreme.Am fost insotita de doi amici ,Stefan din Brasov si Ioan P. din Sinca Noua,cel cu ideea de a urca pe nemarcat,stiind el o poteca ce ne scotea la cabana Ciucas,idee de care eu m-am indoit si am avut dreptate.Nu aveam cum ajunge la cabana deoarece era foarte departe,in final am iesit tot in traseul marcat pe Culmea Bratocea,deci am cam umblat aiurea,doar ca am descoperit locuri noi!




Din poiana intram in padure pe un drum  ce ne scoate in golul alpin.













Urmam o poteca pe curba de nivel si ajungem in valcelul din fata noastra.





Traversam valcelul si urcam pe dreapta pe langa un grup de stanci .





Varful acela ne asteapta!



































Gata cu nemarcatele,intram in traseu!


























Un comentariu:

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...