vineri, 19 iulie 2019

Cheile Manastirii,Fata Pietrei si Manastirea Ramet,24 iunie 2019.

Dupa a treia noapte aici in Cheile Turzii,unde am venit noaptea tocmai de la Rachitele prin Huedin fugariti de ploaie.Am ajuns noaptea pe la orele 23 ,tuna si fulgera si incepea ploaia si aici iar noi la lumina farurilor am montat corturile.Dimineata plecam spre Manastirea Ramet cu intentia de a urca pe Fata Pietrei din Cheile Manastirii.Ajunsesem aici in urma cu doi ani cand am parcurs Cheile Rametului si Brana Caprelor.Deci plecam spre Aiud ,Teius,intram pe Valea Geaogiului ,ajungem la manastire.Caldura mare ,sufocanta,stam cateva ore aici ,apoi urcam in Cheile Manastirii.Alegem traseul marcat pe Fata Pietrei,un traseu lejer prin padure ,apoi prin poienite pline de flori,suntem in ziua de Sanziene,asa cum e firesc au inflorit sanzienile care ne ametesc cu mirosul lor !Ajungem sus aproape de stanci ,traversam gradini inchise cu gard electric  cu fire subtiri invizibile,m-am si curentat pana le-am observat.Apoi coboram  si plecam spre casa.Ne oprim doar in Sighisoara ,facem o scurta plimbare prin cetate.

 Dimineata se anunta o zi frumoasa.Eu fac o plimbare prin zona.






 In drum spre Geoagiu  trecand pe langa autostrada.
 Manastirea Ramet.
 Fata Pietrei vazuta din curtea manastirii.



 La o saptamana dupa vizita noastra aceasta cladire va fi cuprinsa de un incendiu.
 Stanci in Cheile Manastirii.




 Spre Cheile Manastirii.
 Sper sa revin aici ,nu pe fuga ca acum,si sa las traseul marcat deoparte,sa explorez zona de la baza stancilor!




 Traseele marcate de duc departe de stanci ceea ce mie nu-mi convine!
 Locuri faine de catarat!
 Apa Geogiului tulbure dupa atatea ploi torentiale.


 Trecem prin cateva mici poienite si ajungem pe muchia dealului  .







 Tot pe muchia dealului .
 Ajungem la un grajd darapanat cu o gradina inchisa cu gard electric.Aici am pierdut marcajul traseului!Noi am continuat pe muchia dealului prin iarba inalta pana la brau!



 Am trecut printr-o gradina imprejmuita de fire electrice!
 Tarusi infipti in pamant cu curent electric,fire invizibile,subtiri,prin iarba inalta,fara semnalizare,m-am si curentat ,apoi i-am scos din pamant sa pot trece apoi i-am infipt la loc.Imi pare ciudat ,incorect ,ca un traseu marcat sa te duca in astfel de capcane!
 Un loc plin de Gladiola imbricatus,o floare destul de rara ,am mai intalnit-o doar sub Piatra Craiului!
 Coboram din culmea dealului tot pe traseul pe care am urcat.Apoi plecam acasa la Brasov,pe varianta Blaj,Medias,Sighisoara unde vom vizita Turnul cu Ceas din cetate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...