marți, 9 iulie 2019

Cheile Hasdate si Cascada Ciucas,21.06.2019.

Dupa circuitul Cheilor Turzii am plecat spre satul Cheia.La iesire din sat langa podul peste Aries ,am luat-o pe un drum prafuit mai mult decat pietruit pe malul drept al Ariesului pana am ajuns in valea raului Hasdate.Aici am intrat si parcurs valea pana la un baraj.Am lasat masina si pe o poteca foarte abrupta,pe stanci dupa cca.100 de metri am ajuns la cascada Ciucas.Aici se poate ajunge si din Cheile Turzii pe traseu marcat dar e destul de lung si nu prea vezi nimic,asa ca ne-am orintat sa ajungem cu masina sa vedem doar cascada.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...