vineri, 15 aprilie 2016

Vulcanul stins,Lacul de Smarald,Coloanele de Bazalt de la Racos,10.04.2016.

O duminica mohorata ce anunta ploi in munti,ne-a facut sa ne indreptat spre Racos ,unde riscul sa ne ploua era mai mic si aveam in vedere mai de mult timp vizitarea Complexului Geologic de la Racos care include Vulcanul stins(cariera de zgura),Lacul de smarald Brazi din cariera de bazalt , Coloanele de Bazalt si Castelul Bethlen din centrul Racosului.
 O pasare rapitoare pe marginea drumului,de fapt erau mai multe in copacii de pe marginea drumului,singura pe care am reusit s-o fotografiez.

 Pe marginea carierei de zgura.










 Impresionanta cariera vazuta de sus dar si mai vasta odata intrata si parcurgand interiorul ei.





 Mita a inceput sezonul la drumetii ,dupa cateva luni de stat in casa.
 Ne ameninta ploaia din toate partile dar nu ne-a plouat decat cand am ajuns la masina sa plecam acasa.Coboram la lacul din cariera de bazalt ,de culoarea smaraldului numit Lacul de smarald.
















Coloanele de bazalt.













Castelul Bethlen.






a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...