miercuri, 20 aprilie 2016

Am descoperit o grota pe Valea Chivei in Piatra Mare,14 aprilie 2016.

Aflasem de la cineva la Dambu Morii de existenta unor stanci pe Valea Chivei.Asa ca insotita de Aurelia pe o vreme ce statea sa ploua (ne-a prins ploaia la intoarcere),am plecat in cautarea lor.Am inaintat pe Valea Chivei in zgomotul  cascadelor  paraului ,am ajuns intr-o mica poienita unde cineva a amenajat o masa cu bancute,apoi mai sus am dat de un podet,unde drumul se bifurca ,noi inaintand pe cel din stanga.De aici se vede un varf de stanca.Mai mergem inca cca.10 min.si ajungem in dreptul stancilor.De jos nu prea se vad  din cauza copacilor si a pantei foarte mari.Aurelia ramane jos in drum ,eu urc sa le vad de aproape.Acolo gasesc si o grota in care dupa urmele lasate se vede ca cineva vine des aici ;vatra de foc,masa,navete cu sticle de bere,etc.Voi reveni aici pentru a incerca sa urc deasupra stancii cu grota,acum era pamantul imbibat cu apa si nu puteam urca printre stanci ,deasupra.Pe aceste stanci sunt amenajate trasee de catarare.Un loc interesant si destul de ascuns,izolat.


Intrand pe Valea Chivei trecem pe langa noua cladire ridicata pe temelia fostului canton silvic.
A plouat pe munte recent si apele sunt cam infuriate .


La confluenta celor doua paraie.
Un frumos loc de popas.


Mergem inainte inca putin unde gasim o masina alba in drum.Nimeni in masina,ne mai invartim noi pe aici si de sus din padure coboara un barbat.Cobora de la stanca pe care o cautam noi.Aurelia ramane jos si eu urc panta foarte mare si ajung la stanca.De fapt sunt mai multe stanci aici.




O balustrada din lemn ne indica poteca spre o grota.




Ajung la grota.Aici cateva bancute de lemn si multe obiecte carate aici,semn ca cineva bantuie destul de des locul.Ce m-a uimit e un scaun de masina carat aici in grota .Trebuie sa fii nebun sa cari asa ceva de jos pana aici ,sau ma rog...


M-am grabit sa cobor ,jos ma astepta Aurelia,asa ca trebuie sa revin neaparat aici sa inspectez locul pe indelete,sa ma urc pe stancile astea,daca e posibil.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...