luni, 25 aprilie 2016

Dealul Lempes,16 aprilie 2016.

Drumetie din Sanpetru pana in Harman,traversand Dealul Lempes si Mlastina Harman.Traseul urmat l-am trasat mai jos.Am gasit cativa irisi infloriti iar Frasinelul e abia imbobocit.Din varful Lempesului ni s-a alaturat un grup de 5 persoane care erau complet derutate ,vroiau sa se intoarca din drum,totusi drumul inapoi pana in Sanpetru fiind mult mai lung decat pana in Harman,iar o persoana era in varsta ,asa ca noi coborand in Harman ,am marit grupul la 7 si am coborat prin o poiana ce se termina in partea de jos cu o stanca.Cam grea si derutanta coborarea ,nefiind un traseu marcat.Jos am constatat ca nu mai avem drum de iesire doar trecand pe o proprietate privata ,Vila Harman situata pe malul fostelor lacuri de la Harman ,acum proprietatea cuiva....Am mers inainte chiar daca ne-a iesit in cale o persoane ce ne-a apostrofat.La iesire am vazut de la distanta o poarta inchisa ,in acel moment ne-a fost teama de o intoarcere inapoi.Dar totusi lacatul nu era inchis asa ca am putut scapa de acolo.Mai departe spre Harman ,ne-am abatut pe la Mlastina Harman ,pe o caldura de vara,aici vegetatie (iarba ) inalta ,am facut un mic popas la locul amenajat apoi am ajuns in Harman de unde am luat autobuzul spre Brasov asteptand cca.1,30 h.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...