sâmbătă, 9 aprilie 2016

La Pietrele lui Solomon,Brasov,8 aprilie 2016.

O mica plimbare dupa pranz de cateva ore cu Viorica si Aurelia ,sub amenintarea ploii care de fapt ne-a ocolit ,la Pietrele lui Solomon.Si fiindca suntem dornice de cocotat pe stanca ,eu si Viorica ,ne-am pus pe treaba.Asa ca ne-am cocotat pe ambele stanci ,apoi am urcat pana la bancuta pe traseul spre Poiana Stechil paralel cu Valea cu Apa de unde am coborat in Valea Rece ocolind Pietrele lui Solomon.De data asta atenta fiind urcand pe stanca de sus am gasit grota pe care o vazusem in poze pe FB,dar nu stiam unde se afla.





 Urcam spre stanci...
 Aurelia ramasa jos a incercat sa ne pozeze...


 Coborand de aici vom urca pe stanca din poza,pe cealalata parte.

 Coborand de pe prima stanca .
 Urcand spre a doua stanca .
 Surprinse de Aurelia care ne astepta jos.


 Vedere spre Valea cu Apa si Postavaru.
 Coborand pe creasta spre capatul stancii de unde se deschide o frumoasa priveliste spre drumurile ce strabat stancile.


 Cealalta stanca ,pe care urcaseram inainte de a ne cocota  aici.
 Vedere de pe stanca .
 Pe ,,spinarea'' Pietrei lui Solomon ,cea de sus.

 Grota pe care doar acum o vad desi am urcat de mai multe ori pe stanca pe langa ea.

 O grota sub stanca pe care ne-am urcat noi.
 Ramas de la semimaratonul de sambata.

 Poze pe covorul de Vinca minor.
 Am coborat cu Viorica pe poteca ce ne-a dus in Valea Rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...