duminică, 3 aprilie 2016

Stejarisul Mare prin Valcelul Dracului,1.04.2016

O urcare pe Valcelul Dracului de la Pietrele lui Solomon,traseu marcat ,dupa un urcus de o ora , traverseaza soseaua de Poiana si ajunge pe vf.Stejarisul Mare de unde vedem Tara Barsei ,Muntii Piatra Craiului,Magura Codlei chiar si Muntii Fagarasului.Mai urcasem in toamna cu Viorica si Tatiana ,acum urc cu  Aurelia ,ea nu mai urcasera pe aici.A fost o zi foarte calda ,sus pe stanci se putea face plaja.Urcand pe valcel am dat de doua Salamandre ,foarte agile ,se ascundeau in frunzele umede,eram chiar in paraiasul care acum avea apa ce cadea in cascade.In aceasta actiune cu Salamandrele ,sa le pozez,au alunecat si am cazut in apa...Mai sus Aurelia trecand un podet a scapat aparatul din mana ,mai avusese el un incident de acest fel,numai ce a fost reparat dar uite ca iar s-a intamplat.Deci intamplari ciudate in Valcelul Dracului.Urcand pe partea dreapta spre paraias am gasit o fantanita iar mai incolo bine ascunsa dupa copaci o coliba.Ajunse pe stancile de pe Stejarisul Mare am admirat privelistile ce se deschid,apoi eu am coborat pe o coama stancoasa la grupul de stanci mult mai mari si intinse.Am facut doua poze ,sa-mi amintesc ca am fost si aici,am urcat inapoi pe varf,de unde ne-am intors la Belvedere pe traseul marcat ce vine din Poiana Brasov.Padurea e plina de flori albastre;viorele, Crucea Voinicului,Brebenei,Maseau Ciutei etc.





Muma padurii.


Crucea Voinicului



O coliba...







Piatra Craiului si Muntii Fagarasului.
Magura Codlei




















2 comentarii:

  1. Am fost pe acest traseu de doua ori chiar,o data in urcare si odata mai spre seara in coborare!
    Mi-a placut fr multt!Am si eu o intrebare,unde ati gasit acel adapost ca o casuta din trunchiuri de copaci?
    E pe la inceputul drumului cum urci de la Solomon...mai pomeneati iarasi de o fantanita.
    Cateva date m-ar ajuta sa o gasesc!E observabila din drum sau trebuie sa te abati ceva de la el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coliba e bine ascunsa in desis pe partea dreapta dupa ce iesi din valea ingusta.

      Ștergere

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...