joi, 21 decembrie 2023

Tunelurile de sub Brasov,15.09.2020

 Multa lume a auzit ca in centrul Brasovului se gasesc multe galerii sub pamant insa informatiile cu privire la aceste tuneluri sunt putine.Tocmai acest lucru le face si mai enigmatice.Daca ne plimbam pe aleea de sub Turnul Alb vom vedea cateva intrari sapate in stanca inchise cu grilaj de fier.Eu am avut norocul sa la vizitez in 2020 cand pentru o scurta perioada de timp au fost amenajate,iluminate si deschise pentru vizitare.La scurt timp dupa aceea au fost inchise si uitate de lume.Curios acest lucru,de ce sunt tinute ascunse de ochiul turistului cand ar putea fi vizitate,ar atrage enorm de multi vizitatori si mai ales sa se dezvaluie istoria existentei lor ar deveni un loc foarte atractiv din punct de vedere turistic!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...