marți, 19 decembrie 2023

Pe TAMPA,15.10.2023

 O drumetie pe Tampa cu plecare din Racadau ,de la Iepure pana pe varful Tampa,vizitand stancile cu panorame spre orasul vechi,coborare pe inserat pe drumul de acces in Saua Tampei ,tot in Racadau.A fost o zi superba de toamna ca dealtfel toate aceste zile cu temperaturi neobisnuite pentru luna octombrie.Lume multa pe Tampa,ca noutate trebuie sa spun ca au disparut podetele de lemn de langa varf,care erau deteriorate de vreme si de turisti si chiar prezentau un risc pentru cei neastamparati ,care se catarau pe ele.Dar,greu de inteles pe cei care le-au amplasat acolo,de ce au facut-o!  Au stricat aspectul natural al muntelui si apoi nu vad utilitatea lor.Bine ca nu mai sunt !!!!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...