joi, 21 decembrie 2023

Casa Barac(muzeul bisericii sf.Nicolae)-Brasov,21.12.2023

 Azi am plecat in Schei ,avand de facut cateva poze pentru o postare mai veche.Am ajuns in Piata Unirii,cautand adrese de case vechi (monumente istorice) am ajuns la nr.3 si gasesc Casa Barac.Pana azi nici nu stiam de ea.Am vazut la intrare niste persoane si am intrat si eu in curte.Aici era o femeie in varsta care avea grija de o pisica si imi tot spunea ca la plecare sa inchid poarta sa nu-i  scape pisica afara.Dupa mine mai intra doi studenti.Eu nu stiam ce hram poarta aceasta cladire,ca sa aflu acum ca a fost renovata si redata circuitului turistic de catre Biserica Sf.Nicolae,ca muzeu al  bisericii. La strada nu are niciun indicator,cel vechi este rupt !Daca tot am intrat in curte,urc si vizitez acest muzeu.Un aspect pe care vreau sa-l mentionez este taxa de vizitare! Pentru studenti e gratis,eu ca pensionara pletesc bilet de 20 lei. Mentionez ca am vizitat recent Casa Muresenilor,de doua ori chiar,biletul de vizitare pentru pensionari costa 4 lei nu ca aici 20 lei!

Muzeul Prima Scoala Romaneasca eu stiu ca este in alta cladire tot in incinta Bisericii Sf.Nicolae.


Dar sa revenim aici.Muzeul are trei incaperi,din care una  sala de clasa cu picturi imense de prelati.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...