vineri, 2 februarie 2024

In Piatra Mare,la cabanuta,11.10.2019

 O plimbare prin poienitele Pietrei Mari pe dreapta Vaii Sipoaia pana la cabanuta din ultima poiana.In drum spre cabanuta pe marginea potecii am gasit un cuib de albine salbatice praduit de urs.Mancasera miere din faguri,acum erau imprastiati prin iarba.Inca mai erau albine in cuib,Gica a rascolit cu un bat fagurii,iar o albina mi-a intrat pe sub bluza si m-a intepat,in prealabil eu imi acoperisem partile expuse.Am mai patit-o si mai rau cu albinele,m-au atacat pe o stanca urcand spre Prapastia Ursilor.Din pacate nu gasesc pozele ,doar filmuletul de pe you tube.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...