miercuri, 14 februarie 2024

Bastionul Tesatorilor,Brasov,9.02.2024

 Azi,plimbandu-ma pe langa zidurile cetatii am ajuns la Bastionul Tesatorilor.Vazand o intrare dinspre aleea de sub Tampa,am coborat si intrat in curtea interioara a bastionului.Nu stiam de aceasta intrare.Am urcat pana in turn de unde se vede o parte a orasului.Am coborat si am intrat in cladire sa platesc,dar am constatat ca pentru aceasta vizita nu se plateste, doar pentru vizitarea Muzeului de Istorie care are aici o sectie.La iesirea din incinta m-a impresionat tunelul de intrare si poarta de lemn din exterior,o poarta cioplita cu scenete incrustate in lemn.














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...