marți, 19 decembrie 2023

HOLBAV,jud.BRASOV,7.10.2023

 Pe dealurile Holbavului am mai umblat in alti ani,acum am venit dupa ciuperci pe Valea Gaunoasa vale lunga de vreo 5 km in inima muntilor Persani,spre Magura Codlei, unde toamna trecuta ajunsi la Pestera Gang ,am gasit foarte multe champignioane.Acum nu am gasit nimic,cred ca din cauza secetei,apoi la intoarcere am urcat pe un drum la dreapta care banuiam eu ca ne duce in locurile mult vizitate de turisti si chiar asa a fost.Am lasat masina la drumul principal,am urcat pe jos.E mult de urcat ,mai treceau atv care ne prafuiau de nu ne mai vedeam de praf..Ajunsi in muchia dealului  ni se deschid orizonturi largi,privelisti uimitoare de jur imprejur.Vedem de aici toate dealurile Holbavului,din  Poiana Marului si toti muntii din jur.Am facut la km pe aceste muchii de deal...De sus vedeam un drum pe care puteam cobori mai aproape de masina doar ca era prin vale si nu mai vedeam mare lucru,prin Valea Iepii,asa ca am decis sa coboram pe un alt drum mai putin umblat care ne-a scos la drumul principal mult mai departe de masina ,a trebuit sa facem vreo 2 km pe asfalt. 

In Muchia Holbavului in timp ce admiram privelistile si filmam, mi-a fost intrerupta atentia de impuscaturi venite dinspre Poiana Marului!......









Intregul traseu parcurs.
De aici am urcat,am urmat muchia dealului apoi am coborat in 106B pe traseul marcat mai jos.Am ratat drumul prin Valea Iepii asa ca am avut ceva de mers pe asfalt pana la masina!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...