joi, 28 iunie 2018

Lacul Dumbravita si Magura Codlei,22 iunie 2018

Am plecat spre seara dupa hribi dincolo de Codlea pe DN1.Aici am gasit cativa hribi de stejar,apoi ne-am intors spre Codlea unde am oprit la marginea unei zone de padure unde banuiam sa gasim zmeura,unde chiar am gasit-o coapta,am adunat o cutie cat pentru 4 borcanele de dulceata.A venit si ploaia care ne tot dadea tarcoale si ne-a fugarit la masina.Pana in Dumbravita ne-a plouat ,aici ajunsi si ploaia s-a oprit.Am ramas cu Viorica pe malul lacului,iar Marius s-a dus mai la vale la pescuit.Si aici ne-a prins alta ploaie.Luna iunie 2018 ne-a zapacit cu ploaie ,nu e zi fara ploaie....



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...