marți, 3 iulie 2018

Piatra Craiului(Pestera-Saua Funduri),24.06.2018

Traseul ales azi e; satul Pestera-Saua Joaca-La Table-Poiana Grind-Poiana Lespezi-Poiana Funduri-Saua Funduri din Creasta Sudica a Pietrei Craiului,traseu in premiera pentru noi.Vremea se anunta buna la plecare,pe parcurs se aduna norii ,ploua prin jurul nostru dar pe noi ne ocoleste ploaia,doar seara dupa ce ajungem la masina si plecam acasa ,ploua torential in Zarnesti si pe toata creasta .Poiana Funduri ne incanta cu multitudinea florala si privelistile sale.Urcam direct in creasta in Saua Funduri ,de aici coboram pe poteca direct la refugiul Funduri.Poteca asta e foarte abrupta si alunecoasa.Refugiul Funduri,ca toate celelalte refugii din Piatra Craiului, destul de degradat ,cei ce au ramas aici sa se adaposteasca l-au bandajat cu banda adeziva ,pesemne ca patrunde ploaia inauntru.A fost inca o tura in ploioasa luna iunie a acestui an ,cand ploaia ne-a ocolit!

Spre Saua Joaca.

Saua Joaca.
Poiana Lespezi.
Poiana Lespezi.


Poiana Funduri.








Pietricica.



Saua Funduri 1889m.










Varful Funduri.






Pe traseul de creasta ce coboara la Plaiul Foii.






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...