vineri, 20 noiembrie 2015

Rezervatia Naturala Stejerisu Mare (Coltii Corbu Mare),Brasov,19 nov.2015.

Am urcat de la Pietrele lui Solomon.In traseu fiind abia intrata cu Viorica, am zarit-o pe Tatiana,amica mea de drumetii din anul 2012,care vroia sa urce in Poiana Brasov ,asa ca ni s-a alaturat si am inceput urcusul pe Valcelu Dracului spre vf.Stejerisu Mare.Acest loc ofera o panorama impresionanta asupra nord-vestului Tarii Barsei ,cu muntii din jur.Ne-am intors in Brasov pe TG pana la Troita Junilor din Poiana Stejeris de unde am coborat in Piata Prundului pe langa Troita de deasupra strazii Podul lui Grid.















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...