luni, 16 noiembrie 2015

Postavaru(Bisericuta Paganilor)12 nov.2015.

Toamna asta mi-am propus si realizat o drumetie la Bisericuta Paganilor din Muntii Poienii,Masivul Postavaru.Vazusem fotografii si mi s-a parut a fi un loc interesant si destul de aproape de orasul meu,Brasov.Intr-o zi frumoasa de noiembrie am plecat cu Aurelia sa cautam acest loc.Din Poiana Brasov am plecat spre Rasnov pe DN 1 E,trecand prin Poiana Aviatorilor apoi printr-o padure am ajuns in culme in Poiana Cristianului.Aici am intrat in traseu marcat BA spre stanga.Urcam o panta usoara spre un varfulet si intram in padure.De aici pe sub un varf marcat cu o uriasa stanca poteca coboara lin intr-o sea pe culme.Mergem inainte si la un moment dat urcam iarasi un varf,poteca fiind pe sub el pe partea dreapta. Coboram si ajungem la un indicator ce marcheaza traseul in coborare in Valea Cheisoara.Mergem inainte ,traversam o padure de brazi pe curba de nivel si ajungem la primele stanci pe marginea potecii.Continuam si la un moment dat vedem pe partea stanga o stanca destul de evidenta pe care o fotografiem.Mergem mai departe si in sfarsit ajungem la imensele si ciudatele stanci ,loc numit Bisericuta Paganilor.De pe Piatra Scrisa se deschide o vasta panorama spre masivul Postavaru,spre Bucegi nu am putut fotografia din cauza pozitiei soarelui la aceea ora din zi.De aici coboram pe marcaj TG cca.10 minute si ajungem la Pestera Rasnoavei.De la pestera coboram pe marcaj BA in Poiana sub Padina.Aici avem doua variante de a ajunge in Rasnov si am ales-o pe cea mai lunga ,necunoscand traseul:prin Valea Popii in continuare tot pe BA si pe traseu spre Cetate pe marcaj CA.Intram in frumoasa padure de fagi pe traseul CA,padure curata fara o creaga uscata pe covorul aramiu de frunze.Coboram pe curba de nivel apoi traversam doua valcele si spre marea noastra nedumerire trebuie sa urcam pe un drum in panta serioasa ,drum ce ne duce oarecum in directia din care coborasem de la pestera Rasnoavei.In urcare intanim un localnic ce se chinuia sa traga un trunchi de copac la vale.Trecem peste o vale pe curba de nivel ocolind-o pe sus si ne intorcem iarasi la vale .Alambicat traseul acesta,se lasa seara ,soarele mai avea putin si se facea nevazut,noi in padure nu mai reuseam sa iesim odata la lumina.De aici tot la vale trecand pe langa o antena si dupa cca.o ora ajungem in sfarsit la Cetate.Apoi spre Rasnov si acasa cu autobuzul.



A fost o drumetie lunga cu plecare din Poiana Brasov ,pe jos ,pana in Rasnov, cu vizitarea celor doua obiective turistice,Bisericuta Paganilor si Pestera Rasnoavei.


























































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...