luni, 9 noiembrie 2015

In Ciucas,25 oct.2015

O zi superba de octombrie,ne-a determinat sa urcam in Ciucas.   Mai urcasem toamna pe Culmea Bratocea in 2010 .       Drumul spre Muntele Rosu pe cea mai mare parte asfaltat recent ,excelent.      Am urcat pe traseul Muntele Rosu-La Rascruce-Gropsoarele.    Aproape de varf am gasit pe pantele nordice gheata pe iarba si braduti ,un fenomen meteo rar intalnit pentru aceasta perioada a anului si in contrast cu pantele batute de soare.     Ajunsi in culme,ne-am adapostit de vantul puternic si  rece cum am putut spre versantul Valea Stanii unde am mancat ,apoi ne-am intors la vale, din cauza vantului am renuntat de a urca pe vf.Gropsoarele.

    






































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...