miercuri, 8 iulie 2015

Tampa,4 iulie 2015.

Pe o vreme capricioasa (cu o zi in urma m-a plouat prin padure dupa fragi,dealtfel luna iunie a fost rece si ploiasa),neavand alt traseu planificat ,cam pe la orele 14,am inceput urcusul pe Tampa pe serpentine.De obicei urc pe serpentine si apoi pe Drumul Cavalerilor in Saua Tampei,dar azi m-am decis sa urc numai pe serpentine pana sus,nu mai urcasem de foarte mult timp pe aici.In drum spre traseu se cam adunasera norii deasupra orasului,dar odata ajunsa sus ,s-au imprastiat ,vremea fiind deosebit de calda.Coborand spre Saua Tampei ,m-am asezat la umbra unui zarzar si am mancat,in timp ce departe se auzeau tunete si nori negri navaleau spre varf.Am urcat inapoi spre vf.Tampa sa fac poze si deodata din directia opusa venea Viorica.A fost prima noastra intalnire dupa zeci de ani,din copilarie.Am facut cateva poze impreuna printre stropi de ploaie apoi ne-am adapostit la Panoramic de ploaia care chiar a venit si azi..Dupa ploaie am coborat iar in Saua Tampei apoi in Racadau ,Dobrogeanu Gherea si oras.Am planificat pentru duminica o tura pe Valea Gaura din Bucegi.

Loc de belvedere.
Briceagul acesta l-am pierdut ulterior la Pietrele lui Solomon cand cautam ciuperci.L-am cautat doua zile la rand dar nu l-am gasit.Acolo este si acum poate cu un detector de metale sa fie gasit!Chiar mi-a parut rau dupa el!

1. Salut,

Cred ca ar fi fain, pentru cineva care nu cunoaste zona, sa comentezi un pic pozele :)
    Ar fi de ajutor unui vizitator ca sa intelegi mai bine contextul si la ce te uiti.