vineri, 3 iulie 2015

Pietrele lui Solomon- Poiana Stechil,23 iunie 2015.

O iesire dupa ciuperci pe culmea de deasupra Pietrelor lui Solomon spre Poiana Stechil si coborarea prin valea din stanga ei.N-am gasit ciuperci ,doar flori de soc si frumosul Lilium martagon,pe care mi-l doream de mult timp sa-l gasesc!Urcand pe culme ,auzim la un moment dat latraturi de caini.....Ne-am luat bete preventiv,dar credeam totusi ca sunt turisti insotiti de caini.Am chiut eu de cateva ori dar n-am primit niciun semnal ca ar fi cineva,iar latraturile cainilor sau oprit.Mare ne-a fost mirarea urcand mai sus sa dam peste o haita de cca 6-7 caini ,de talie mare si  bine hraniti.La vederea noastra au eliberat poteca fara sa fim latrati si s-au deplasat spre Valea cu Apa.Interesanta intamplare!!!





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu