joi, 2 iulie 2015

Pietrele lui Solomon-Traseul BG (Drumul Galben)-Poiana Brasov,24 mai 2015.

Intr-o frumoasa zi de primavara am plecat de la Pietrele lui Solomon pe traseul BG care se mai numeste si Drumul Galben spre Poiana Brasov prin Poiana Nisipului.


 Pe vechiul drum spre Poiana au inflorit brusturii pe malul paraiasului.



 Aici intram in traseu ce urca direct pe o vale foarte ingusta si plina de vegetatie.La un moment dat am auzit un muget ,Aurelia s-a speriat ,eu insa cunosteam sunetul ,era mugetul unui caprior.Am facut liniste si l-am si vazut iesind din tufe.Aurelia credea ca e vreun urs ...:)))






 Aici ajungem intr-o mica poienita de unde mai urcam putin si apoi mergem pe curba de nivel spre dreapta cum urcam.




 De aici mergem pe o frumoasa poteca pe curba de nivel pana ajungem in drumul vechi.



 Primii hribi ce apar primavara devreme,Boletus erythropus,comestibili dar toxici in stare cruda.
 Aici poteca coboara in vechiul drum pe care mergem inainte.



 Aici din poiana apare un nou marcaj CR ,deci vom merge pe doua marcaje acum.Vom urca o panta destul de mare ...

 Ajunse sus pe culme vom avea de trecut arborii doborati de vant.

 Vantul puternic din 31 ianuarie 2015 a facut ravagii in padurile din Postavar.









 Aici coboram in dreapta si intram pe un drum in curs de modernizare spre Poiana Brasov.





 Agaricus.
 Locul vechii partii de schi Bradul,deasupra careia se gaseste Pestera de Lapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu