luni, 20 aprilie 2015

Pietrele lui Solomon-Valea cu Apa-Poiana Stechil-Saua Tampei,14 aprilie 2015.

O plimbare intr-o dupa amiaza de aprilie rece in care a batut vantul, cu amicii mei Aurelia si Bogdan.Am ajuns la Pietrele lui Solomon unde am urcat panta ce ne-a dus in drumul de deasupra stancilor drum ce trece inspre stanga spre Valea Rece iar noi mergem spre dreapta paralel cu Valea cu Apa.Ajungem la o bancuta si facem un prim popas ,apoi ne continuam drumul pe o poteca bine conturata pe deasupra Vaii cu Apa,de unde vom iesi in culme spre stanga in locul de intersectare a mai multor trasee loc numit La Bancute.De aici urmam traseul spre Saua Tampei prin Poiana Stechil.Vom cobori in oras pe Drumul Cavalerilor si Serpentine.























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...