joi, 23 aprilie 2015

Piatra Mare (Poteca Tiganilor-Valea Chivei),15 mar.2015

O scurta raita prin Piatra Mare cu amicul de drumetii G.intr-o dupa amiaza de martie.De la Dambu Morii am urcat pe traseul marcat PR pe Poteca Tiganilor ce duce la Sirul Stancilor si in continuare da in traseul spre Pestera de Gheata.Mai urcasem pe aici cu Tatiana intr-o vara pana la Sirul Stancilor,dar acum nu am ajuns acolo ci am coborat in Valea Chivei pe care ne-am intors la Dambu Morii.Pe Valea Chivei chiar nu ajunsesem si era in vizorul meu sa zic asa.Mai jos am marcat traseul urmat de noi.

Vremea cam urata ,navaleau norii peste munti dar bine ca nu ne-a plouat.
Spre varful Piatra Mare.
Spre Valea Pojarului si Valea Chivei iar in departare culmi si varfuri din Piatra Mare ce o leaga de Bunloc.Pe acolo am colindat intr-o vara, e un traseu foarte lung si salbatic.
O panorama realizata de Picasa ,pentru care-i multumesc !!!
Rapa de la Dambu Morii care seamana ,pastrand proportiile ,cu Rapa Rosie de la Sebes.


In traseul Poteca Tiganilor.








Panta mare inspre Valea Chivei .S-a taiat (rarit) padurea aici.

Ce n-au tait a doborat vantul ....




Ajunsi in saua aceasta vom cobori in stanga in Valea Chivei .Spre dreapta se ajunge in Drumul Familiar.
Coborare scurta in Valea Chivei.

Pe deasupra stancilor e traseul spre Sirul Stancilor si Pestera de Gheata.

Pe drumul pe care au tras copacii la vale nu se putea cabori din cauza noroiului asa ca am luat-o pe un valcel plin de apa mai mult o mlastina in care aproape ca-mi pierdusem bocancii,dar noroc ca era scurt si am sarit direct in albia paraului....:)))
Pana aici ajunge  drumul forestier din Valea Chivei.
Si aici se termina privind in amonte.
Pana in Valea Pojarului vom trece doua podete deci avem doua vai ce se unesc cu Valea Chivei.


Al doilea podet.





Foarte frumoasa aceasta vale ,o voi parcurge cu siguranta si la vara in sens invers ,cand voi urca la Pestera de Gheata si Sirul Stancilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu