duminică, 14 iulie 2013

Postavaru - (Saua Tampei-Poiana Stechil-La Bancuta-Valea Cetatii) 20 aprilie 2013.

O plimbare pe Tampa ,primavara, inainte de a infrunzi padurea,o zi superba cu soare si floricele de primavara printre fagii goi.Am urcat din Racadau in Saua Tampei de unde am intrat in traseul BA spre Poiana Stechil si mai departe pana pe culmea dintre Valea Cetatii si Valea cu Apa ,la locul numit  La Bancuta ,unde se intersecteaza mai multe trasee.De aici am coborat in Valea Cetatii .

1. De asta iubesc eu Brasovul, are zone superbe, accesibile. Chiar daca stai in oras, o drumetie scurta in mijlocul padurii e la 2 pasi. Te oxigenezi repede si revii la viata de oras!
    De asta iubesc orasele de munte, de asta iubesc Brasovul!

1. Da,asa este .Avem mare noroc ca traim aici ,noi,iubitorii de drumetii in natura.

2. Annelise, as vrea sa te intreb daca ai facut traseul complet din Saua Tampei pana la Vf. Postavarul prin Crucuru Mare. Eu am fost ieri pe acest traseu, pana la indicatorul din Poiana Stechil, pe care scria ca mai erau 3 ore si jumatate pana la final (desi, din pozele tale, cred ca mai urma un indicator pentru alte 3 ore). M-am intors inapoi pe la Fantana Dreptatii, pentru ca era deja ora 6 dupa amiaza si mai trebuia sa fac traseul inapoi pe lumina. Dar vreau sa fac traseul complet sambata aceasta. As dori sa-mi spui cat dureaza traseul complet pana pe Vf. Postavarul sau macar pana in Poiana Brasov, si ce sfaturi ai pentru o buna parcurgere a traseului (si daca sunt ursi in zona, mi s-a spus ca este riscant sa merg pe acest traseu). Imi place foarte mult blogul tau, l-am gasit foarte util si m-a ajutat mult. Iti multumesc mult :)

1. E un traseu frumos dar destul de lung,trebuie plecat de dimineata pentru o drumetie lejera.L-am facut in anul 2000 pe o caldura mare si mi s-a parut tare lung.Si eu ma gandesc sa -l mai fac vara asta,poate chiar in weekend.In ultimii doi ani am facut toate potecile din partea dinspre Tampa,Racadau si Noua,dar n-am reusit sa ajung in Postavaru decat pana aproape de vf.Varna.Multumesc pentru apreciere.

3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.