duminică, 14 iulie 2013

Postavaru I / 2013 ;Racadau-Dealul Kermen ,traseu Cruce Galbena,18 aprilie 2013.

Zilele frumoase de primavara ne-au chemat afara la plimbari in mijlocul naturii .Am ales de asta data sa urcam din Racadau pe Dealul Kermen ,pe traseul CG inspre Vf.Racadau.Nu fusesem pe aici niciodata desi locuisem chiar in blocul de mai jos circa 15 ani.Preferam aleea de sub Tampa pentru plimbari si alergari.

 Strada Jepilor si Scoala nr 4,unde au urmat clasele primare copiii mei.Aici intram in traseu CG ,urmam o potecuta ce urca prin padurea ce sta sa infrunzeasca.






 Ajungem intr-o poienita ,,la transformator'' unde traseul nostru se intersecteaza cu cel ce urca din Racadau si coboara de cealalta parte a dealului la Grupul Scolar Steagu Rosu.Pe vremuri cand Uzina de Autocamioane functiona, poteca asta era folosita de cei ce lucrau aici ,deoarece era foarte scurta si ajungeau repede la locul de munca.
 Lasam poienita si urcam mai departe ,poteca a devenit drum  aici.
 Iar aici drumul a devenit ,dupa cum vedeti ,impracticabil.Pe aici s-a carat padurea la vale.



Printre fagi vedem foarte clar conturul Tampei.In stanga e Saua Tampei.
 Am gasit un loc frumos numai bun de un popas si pauza de joaca pentru mielusel :)


De aici vedem Tampa ,care ramane in urma noastra deja...
 Continuam sa urcam pe acelasi drum distrus de rotile tractoarelor ce au carat copacii...

 Aici au fost taieri de copaci.


 Am ajuns intr-o frumoasa sa,unde am facut un ultim popas inainte de a cobori la vale pe acelasi traseu.
Traseul continua in urcare spre varful Racadau si mai departe spre Postavaru prin Crucuru Mare.

 Ca de obicei ,eu am mai urcat un pic sa vad traseul in continuare ,vroiam sa urc pana in varf dar era spre seara si traseul trebuia facut pe lumina si in sesns invers,asa ca m-am oprit aici.A fost o plimbare faina,pacat de drumul distrus de utilaje si imaginea dezolanta la locul defrisarilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu