luni, 15 iulie 2013

Piatra Mare (prin poieni),28 aprilie 2013.

Am umblat mult prin masiv pe toate traseele marcate si chiar nemarcate ,prin poienile de la poalele muntelui dar imi scapase o poienita pe care o gaseam doar pe google earth iar cand ajungem la fata locului o ratam.De aceasta data nu mi-a mai scapat.De la Dambu Morii ,urc pe noul drum din dreapta pe deasupra si paralel cu Valea Sipoaia si strabat poienita dupa poienita, pana ajung aici in ultima si cea mai intinsa.


La marginea poienitelor sunt multe colibe amenajate si incuiate cand proprietarii nu sunt aici .....
 Poiana cu doi falnici brazi in mijloc pana mai ieri ,unul din brazi a cedat intemperiilor si poate batranetii si s-a astenut la pamant ...:(De aici urc pe malul unui paraias unde se afla  un izvor amenajat si acum am gasit apa tulbure,trecusera mai devreme niste indivizi care au incercat sa ia lemnele pe care se calca pentru a lua apa ,cu intentia de a le pune pe foc.A intervenit cineva care era in poiana si i-a vazut si astfel le-au lasat acolo dar au tulburat putina apa care se aduna din izvor.

 Urc printre mesteceni si braduti si gasesc flori de primavara peste tot.





 Mare mi-a fost mirarea sa gasesc aceste recipiente agatate de mesteceni pentru a le lua seva.Si nu erau doua-trei erau cu zecile .De aici urc pe o potecuta care continua pe curba de nivel prin padure si iese in sfarsit in poiana mult cautata.
La intrare in poiana .






 Ajung in celalat capat al poienii de unde cobor pe o poteca abrupta in Valea Sipoaia si intru in traseul Sapte Scari mai sus de cascada din poza de mai jos apoi spre Dambu Morii si astfel inchei circuitul meu din ziua aceeia.






3 comentarii:

  1. Buna
    Tocmai m-am intors din din acea poenita, dar nu am gasit poteca care da dupa 7 scari, am iesit undeva la in DN1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la vatra de foc si masa de langa cei doi brazi se coboara direct in vale un pic mai sus de cascade si mult mai jos de canion.

      Ștergere