luni, 15 iulie 2013

Am gasit poiana din Piatra Mare,28 aprilie 2013.

Am umblat mult prin masiv pe toate traseele marcate si chiar nemarcate ,prin poienile de la poalele muntelui dar imi scapase o poienita pe care o gaseam doar pe google earth iar cand ajungeam langa ea, o ratam.De aceasta data nu mi-a mai scapat.De la Dambu Morii  am urcat  pe noul drum din dreapta  , paralel cu Valea Sipoaia si trecand din poienita in  poienita,ajung aici in ultima si cea mai intinsa,unde aveam falsa impresie ca ar fi ultima ,dincolo de padure nu ar mai exista o alta poiana .
De data asta gasesc o potecuta si plec inainte prin padure.Tot merg trec un valcel si apoi cobor si dau de poiana pe care o cautam .In capatul ei se gaseste o vatra de foc amenajata,se vede ca cineva viziteaza acest loc.Apoi cobor in vale si ma intorc la Dambu Morii trecand pe langa cascada Sipoaia.


























































3 comentarii:

  1. Buna
    Tocmai m-am intors din din acea poenita, dar nu am gasit poteca care da dupa 7 scari, am iesit undeva la in DN1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la vatra de foc si masa de langa cei doi brazi se coboara direct in vale un pic mai sus de cascade si mult mai jos de canion.

      Ștergere

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...