miercuri, 14 februarie 2024

Pe Tampa,11.02.2024

 O duminica cam mohorata cu vant intens a fost ziua de azi.Am plecat de acasa doar sa fac miscare.Ideea de a urca pe Tampa mi-a venit din mers.Intai am urcat pe Dealu Melcilor cu gandul la primele floricele albastre care infloresc aici devreme,Crucea voinicului.Nimeni pe deal ,urca prin padure si gasesc cateva flori la locul stiut,Urc spre varf pe poteca de deasupra carierei.Ajung in varf langa rezervoarele de apa si incepe sa bata un vant turbat.Ma uit spre Tampa ,partea abrupta cu traseul marcat Treptele lui Gabony si inca nu sunt decisa sa urc sau nu.Cobor in Strada Dobrogeanu Gherea ,Traversez si intru in poteca de sub TAMPA si pasii ma duc in traseul mai sus mentionat,Incerc sa urc treptele si ajung indata la locul de belvedere dotat cu o masa si doua bancute.Pe trepete lume multa,unii urca altii coboara,nici vantul nu bate deloc aici.Vroiam sa mananc dar parca nici foame nu imi este,desi nu mancasem nimic de seara de la orele 18.Voi manca mai sus la cealalta masa.Din septembrie mananc doar de doua ori pe zi ,la 12 si la 18 si absolut nimic intre cele doua mese doar apa daca simt senzatia de foame.inainte mancam la 3 ore si mereu aveam foame.Ajung in poienita de sub creasta si iese soarele.Nici ca-mi vine sa mai plec de aici.Urc pe creasta si gasesc ghiocei la locul stiut de mine,Acum rasar ,cativa au inflorit.Trec de stalpul cu antene si ajung la fostul restaurant Panoramic.O ruina,doar cateva tarabe cu tot felul de sucuri,seminte,etc.si un grup de turisti galagiosi .Trec mai departe si cobor la locul de belvedere unde sta scris BRASOV.Aici ,un grup de tineri cred ca de liceu insotiti de un profesor.Asist cu uimire cand unul din grup arunca un pet in interiorul grotei.Dupa cateva minute un altul arunca si el o doza langa peretele de stanca unde mai erau cateva gunoaie.Nici nu s-a obosit sa se deplaseze pana la grota unde erau mai multe gunoie si unde era directionat de cel ce aruncase inainte.Nu m-am putut abtine ,i-am filmat si apostrofat plina de nervi.La reactia mea domn profesor nu a avut nicio reactie,a aprobat tacit atitudinea elevilor sai.Bravo,domn profesor! Acesti subiecti apar in filmuletul meu pe You Tube.Cand mai urca pe Tampa sa-si duca gunoaiele cu ei sa nu le lase brasovenilor !Voi urca chiar pe varf unde mai zabovesc vreo ora,apoi spre seara cobor in Valea Cetatii de unde vin acasa.A fost prima iesire pe Tampa pe anul 2024













































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...