miercuri, 7 februarie 2024

Biserica Evanghelica San Martin,Brasov,7.02.2024

 Am mai ajuns odata aici,in urma cu vreo 14 ani si atunci era biserica inchisa.Se poate intra doar in cimitir.Nu exista niciun program de vizitare afisat,nici macar serviciu liturghic nu are loc aici doar la Biserica Blumana.Am inteles ca s-ar vizita cu o programare prealabila la Biserica Neagra.Voi incerca aceasta varianta probabil voi avea succes.
Cimitirul e foarte vechi,aici am gasit cripta lui Carl Schiel unul din cei trei frati, Carl Schiel(1851-1894),Samuel Schiel (1857-1944) si Hans Schiel 91859-1913).Cei doi frati Schiel  au construit fabrica de hartie de la Busteni 1882,care ulterior avea sa devina cea mai mare din tara.
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...