joi, 1 februarie 2024

La Bisericuta Paganilor,Pestera Rasnoavei ,Pestera Studentilor,10.11.2019

 O drumetie cu trupa vesela la stancile numite Bisericuta Paganilor,Pestera Rasnoavei si Pestera Studentilor din Muntii Poienii.Azi am descoperit intrarea in Pestera Studentilor de care putina lume stie.Intrarea e ingusta cat incape un om, taras, pe lungimea de cativa metri ,apoi se largeste.Nu am curaj sa intru plus ca iti trebuie echipament pentru asta.Ne-am zbenguit pe stancile de la Bisericuta Paganilor,apoi am coborat si am intrat in Pestera Rasnoavei unde azi am gasit un liliac agatat pe stanca.Parte din participanti au venit pentru prima data aici.Eu vin de cativa ani si tot mai vin,imi place mult acest loc in orice anotimp.



























Pestera Rasnoavei





Galeria pesterei continua cu un horn vertical asigurat cu un cablu si ajunge in Valea Carbunarii!




Pestera Rasnoavei
Am gasit intrarea in Pestera Studentilor!


Pestera Studentilor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...