sâmbătă, 3 februarie 2024

In LEAOTA,2.01.2018

 O drumetie memorabila la inceput de an 2018,cand ajungem in Leaota urcand in Bucegi.O zi fara soare cu multa ceata si vant.Am urcat din Moieciu de Sus pe Valea Bangaleasa .Aici sunt trei trasee,doua spre Bucegi si unul in Leaota,vf.Bucsa.Noi vom urca pe cel de sus din Valea Bangaleasa CR .E un traseu mai dificil decat primul care ajunge la Casa de Vanatoare Bangaleasa,care e cel mai cunoscut si mai des frecventat.Acesta din amonte pe Valea Bangaleasa e foarte abrupt,panta pana in celalalt traseu marcat BR parca nu se mai termina.A fost cel mai dificil segment din traseul de azi.Odata ajunsi in BR traseul devine usor de parcurs pentru intreaga drumetie.Am ajuns la refugiul din Saua Strunga unde am facut un mic popas,Apoi am plecat pe langa Strungile Mici,Am ajuns la bifurcatie de trasee,noi coboram pe muchie spre vf.Bucsa.Aici zapada e inghetata asa ca ne montam coltarii pe bocanci.Se lasa o ceata deasa de nu mai vedem nimic si fulguieste marunt.Din Vf.Bucsa vom cobori pe muchie in Valea Bangaleasa.A fost o drumetie lunga,solicitanta,in circuit.O drumetie de tinut minte peste ani!




Valea Bangaleasa






Leaota
Saua Strunga


Strungile Mari








Piatra Craiului






















Leaota

Refugiul Strunga



Plecam spre Saua Strunga Mica sau Strungulita

Saua Strunga si refugiul ramase in urma.


Saua Strungulita ,la bifurcatie de trasee.Noi coboram spre Leaota.
Saua Strungile Mici(Strungulita)
Leaota ,coboram pe vf.Bucsa.

Strungile Mici
Saua Strungulita





Pe varful Bucsa.


Coboram pe o muchie in Valea Bangaleasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...