duminică, 11 decembrie 2022

Pe Tampa cautand huhurezii si coborand pe la stanci in oras,26.04.2017

 Am urcat de dimineata cu Aurelia si Gica pe Dealul Melcilor sa fotografiem flora spontana foarte bogata de aici.Apoi am urmat poteca pe deal spre Tampa,am traversat strada Dobrogeanu Gherea si am intrat in aleea de sub Tampa.Aici ni s-a alaturat si Viorica.Am ajuns la locul stiut de noi ,unde cu o zi in urma gasisem un pui de huhurez care nu putea zbura.Acum am venit sa vedem daca a zburat,daca il gasim un copac sau nu-l mai gasim..Din fericire i-am gasit pe amandoi puii si chiar pe parintii lor sus in copaci.Aurelia nu a urcat cu noi aici ,ea s-a intors acasa pe alee.Noi am urcat pe Tampa si am coborat de curiozitate la baza stancilor unde niste cataratori erau la lucru in pereti.Ne-am holbat si noi la ei apoi am hotarat sa coboram direct la vale printre stanci.Cam dificila coborarea dar am reusit sa ajungem in Poteca Cavalerilor pe care am continuat pana in oras.

Pe Dealul Melcilor.



















Pe aleea de sub Tampa



Am gasit huhurezii!














Am urcat pe Tampa.


Am urcat la pini unde am gasit deditei infloriti!










Am coborat de pe stanca de sus si am luat-o la vale pe sub peretii ei unde am dat de alpinistii care faceau catarari.De acolo am coborat in oras printre multe stanci.




















In Drumul Cavalerilor.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...