sâmbătă, 10 decembrie 2022

Explorand grotele de pe Tampa,9/10.12.2019

 Am urcat cu Viorica pe Tampa si m-am dus sa caut o grota pe care o stiam mai de mult timp.In drum spre ea am dat de o alta grota mai mica de care nu stiam.I-am inspectat intrarea si am plecat la cea mare,unde am gasit intrarea amenajata cu o prelata,multe gunoaie ,pe semne ca aici stau persoane fara adapost.L-am sunat pe Dan si i-am zis de cele intamplate ,asa ca a doua zi a venit in Brasov cu Bogdan si inca un prieten si am urcat pe Tampa sa exploram grota mica.Apoi am urcat la Pietrele lui Solomon ,unde i-am ghidat sus pe ambele stanci ,apoi am intrat si in grota de acolo de sub a doua stanca.

Tampa,9.12.2019

Cu Viorica pe Tampa.








Grota mica.
Grota Mare

Pe Tampa,10.12.2019

Cu Dan Petrescu explorand grota mica.








Am gasit o furca de fier !




1









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...