marți, 4 iunie 2024

Irisii de la Santionlunca,Covasna,26.05.2024

 Am aflat recent stirea ca la Santionlunca ar creste o multime de irisi pe lunca pe care cresc primavara lalelele pestrite.Stiam locul dar nu stiam daca pot trece Raul Negru pentru a ajunge la locul cautat.Vechiul pod de lemn deteriorat,pe care treceam cu ani in urma fusesera luat de ape in urma marilor inundatii din 2018 parca.Caut informatii pe net si aflu ca se construieste un nou pod peste rau.Doar atat ,nicio informatie despre stadiul lucrarilor.Nu stiam daca este gata ,daca putem trece raul,daca nu trebuia sa ajungem la Reci de unde veneam inapoi prin rezervatie.Am intrat totusi pe drumul ce ducea la rau si am gasit podul gata,plus o sosea asfaltata care duce direct in sat ,plus un pod de lemn nou ,care a fost  necesar lucrarilor de aici.Lasam masina pe mal nu trecem dincolo,asteptam familia Beko din Sfantu Ghrorghe,ne intalnim si vom cauta irisii pe lunca.O splendoare aceasta lunca cu irisi albastri si galbeni.Apoi ne retragem langa padurea rezervatiei Reci,eu mananc,ceilalti culeg flori de soc.E caldura mare,doar ca bate si vantul,altfel era de nesuportat.Am plecat spre dealul din zona,pe care mai urcaseram si altadata,traversand lunca pe langa o stana si soseaua ,acum asfaltata dintre Ozun si Aninoasa.Eu ma opresc la baza dealului fiind in sandale, am ramas la umbra ,m-am odihnit ,am ascultat cantecul pasarelelor in mijlocul florilor unduite de vant! Prefer sa raman singura in mijlocul naturii ,sa-i simt freamatul prin toti porii!Nu concep sa merg intr-una ,sa discut,sa vad doar poteca ,sa adun km la bord.Fac si drumetii lungi acolo unde se impune asa ceva pentru a atinge un obiectiv,altfel prefer relaxarea in mijlocul naturii!




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Irisii de la Santionlunca,Covasna,26.05.2024

  Am aflat recent stirea ca la Santionlunca ar creste o multime de irisi pe lunca pe care cresc primavara lalelele pestrite.Stiam locul dar ...