luni, 4 septembrie 2023

Cascadele BURAUL MARE si MODOVITA din Moldova Noua,11.05.2023

 Din Moldova Noua urcam pe un drum ingust dar recent asfaltat spre localitatea Padina Matei,unde vom vedea doua cascade foarte frumoase,usor de ajuns la ele,de neratat daca sunteti ajunsi in zona!

Prima in urcare e cascada Buraul Mare.Din sosea urcam usor pe firul apei in jur de vreun sfert de ora si ajungem la impresionanta cascada,una din putinele care m-au impresionat prin frumusetea ei.Mare pacat ca toata albia paraului e plina de gunoaie,atatea gunoie ca aici nu am vazut nicaieri,pare ca au fost aduse de apa paraului din amonte ,din localitatea de sus ,care e Padina Matei.Cele mai multe gunoaie sunt peturi de plastic pline cu resturi de vopsele si multe carpe,textile,resturi de haine!

Cascada Buraul Mare.









Cascada MODOVITA

Urcam mai sus pe drumul ingust ,asfaltat spre Padina Matei si ajungem si la cascada Modovita,la fel de frumoasa dar cu o inaltime mai mica decat Buraul Mare.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...