luni, 4 septembrie 2023

BAZIAS-SOCOL-ZLATITA,12.05.2023

 Dupa camparea pe malul Dunarii la Divici plecam spre Timisoara.Ajungem la Bazias.Aici Dunarea intra in tara si e de-a dreptul uimitoare privelistea ei,in bataia vantului .iar latimea ei e impresionanta,in schimb Baziasul cuprinde doar cateva cladiri.










Trecem prin Socol.O asezare veche cu case la fel...








Ajungem in Zlatita unde vom intra la manastirea din localitate,o manastire sarbeasca.Am gasit bujori aici,dar aici sunt cultivati,noi vroiam pe cei din flora spontana!














Plecam mai departe spre Timisoara trecand prin Lescovita,Naidas,Oravita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...