joi, 12 august 2021

Pe Paraul Alb in Ciucas,2021.

 Am ajuns in Poiana STANII ,nu am gasit intrarea in poiana din prima,mi se pare ciudata si greu de gasit.E a doua oara cand ajung aici si nu gasesc intrarea,Prima data am urcat in directia opusa la Tabla Butii deci nu am cautat-o prea insistent.Marcajul spre Paraul Alb lipseste cu desavarsire ,am gasit doar marcajul spre Culmea Buzaianu.Acesta e comun cu cel pe Paraul Alb ,se ramifica sus la intrare in padure ,acolo unde apare defapt si cel pe care vom urca noi azi.Asa,ca dupa ce am urcat spre Pasul Boncuta ,am realizat ca nu merg bine si m-am intors,am trecut apa si am traversat poiana in partea superioara am dat de un drum pe care am venit spre stanga,intuind ca voi gasi intrarea in traseu.Am dat de o turma de oi,Am intrebat ciobanul de marcaj si mi-a confirmat ca eram pe drumul cautat.Odata intrati in traseu am luat poteca la deal,intai prin padure,apoi valea se ingusteaza,urcam printre stanci,urcus sustinut ,cu cateva saritori notabile pe care la coborare in conditii de ploaie chiar ar fi devenit o provocare.De aceea am ales sa urcam pe aici iar coborarea s-o facem prin chei.






Aici gasim marcajul TG pe care vom urca pe Paraul Alb,TA duce pe Culmea Buzaianu.




























In scurt timp iesim din Paraul Alb si urcam care pe unde apuca spre creasta ,spre traseul marcat .De aici se deschid perspective de vis!


Pe sus e traseul marcat Gropsoarele-cabana Ciucas.
Vedere spre Gropsoarele in stanga.
Varful pe care vom ajunge.
Spre Valea Stanii.
Pe ultima muchie din stanga vom cobori in Cheile Vaii Stanii.
Dupa un popas pentru alimentare,am luat-o la vale.Peste tot in jurul nostru era prapad,ploua torential , tuna si fulgera .Si totusi pe noi ,inca,ploaia ne ocolea.













Aici vom cobori la dreapta spre Valea Stanii.Aceasta intr-o alta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...